Emaitzak: 9

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (1)
Valor teórico DPS = HLEen balio teorikoa =

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Fabrikazio mekanikoa (3)
Valor instantáneo teórico de jerk. Jerkaren berehalako balio teorikoa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Valor instantáneo teórico de la velocidad a la entrada del lazo de posición. Abiaduraren berehalako balio teorikoa posizio-begiztaren sarreran.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Valor instantáneo teórico de la aceleración. Azelerazioaren berehalako balio teorikoa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Zehar-lerroa (5)
La unidad de control del motor aumenta el régimen del motor hasta un valor teórico en torno a las 2.200 rpm. Motorraren kontrol unitateak areagotu egiten du motorraren erregimena, 2.200 bat rpm-raino (balio teorikoa).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Seguir manteniendo pisados ambos pedales hasta que en el campo 4 se indique el valor teórico «Kat F1 OK.» (en caso de avería «Kat F1 no OK»). Sakatuta eduki bi pedalak, 4 eremuan "Kat F1 OK." balio teorikoa azaldu arte (matxurarik baldin badago, "Kat F1 no OK").

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Es entonces cuando el mecánico intenta entrar en el apartado de parámetros del vehículo ayudado por el terminal de diagnóstico y comprueba que el sensor de presión de la rampa de inyección tiene un valor nominal de 200 bar y el teórico es de 380 bar. Ondoren, diagnostiko-terminalarekin, ibilgailuaren parametro atalean sartzen saiatu da mekanikaria, eta ikusi du injekzio-arrapalako presio-sentsoreak 200 bar-eko balio izendatua eta 380 bar-eko balio teorikoa dituela.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

De este cálculo se desprende el valor teórico de presión de sobrealimentación que se debe dar para esas condiciones de funcionamiento. Kalkulu horretatik ateratzen da funtzionamendu mota horietarako behar den gainelikadura-presioaren balio teorikoa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

La UEC compara en todo momento el cálculo teórico de la presión de sobrealimentación basado en mapas de curvas características con la real que mide el transmisor de presión de sobrealimentación. Une oro alderatzen ditu elkarrekin KUEk gainelikadura-presioaren balio teorikoa (kurba bereizgarrien mapetan oinarritua) eta balio erreala (gainelikadura-presioaren transmisoreak neurtzen duena).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak